niedziela, 16 marca 2014

Lauren Olive "Pandemonium"

Autor: Lauren Oliver
Tytuł: "Pandemonium"
Seria: Delirium #2
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 376

Po ucieczce, która okazała się strasznym niepowodzeniem, Lena wstępuje do ruchu oporu. Czynnie angażuje się w jego działalność. Planują zamach na znienawidzone władze. Dziewczyna dostaje ważną misję, którą chce spełnić jak najlepiej. Ale wtedy poznaje Juliana... 

Bardzo długo nic nie pisałam na blogu i postanowiłam troszkę to naprawić. Teraz moje recenzje będą troszeczkę pogmatwane, bo się "oduczyłam" pisania recenzji przez te miesiące. Postaram się to naprawić :)

"Pandemonium" jest drugą częścią trylogii "Delirium". Muszę powiedzieć, że ta książka była dla mnie zaskoczeniem. Jest kompletnie inna niż pierwsza część, w całkiem odmiennym klimacie. Lena porzuciła swoje dawne "ja" w momencie przejścia przez ogrodzenie. Jeśli ktoś oczekuje drugiego "Delirium" to może się rozczarować, gdyż ta książka ma mało wspólnego z częścią pierwszą.

Książka jest napisana lekko i całkiem przyjemnie. Polubiłam Juliana, ale jednak Aleks to jest to i bardzo mi go brakowało w tej części. Końcówka może trochę przewidywalna, ale nie było jakoś tragicznie. Chyba bardziej podobała mi się część pierwsza, ale ta również jest niczego sobie.

9/10
_________________________________________________________________
Zdaję sobie sprawę, ze ta recenzja jest taka nijaka i króciutka , ale postaram się poprawić w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że ktoś w ogóle jeszcze będzie odwiedzał od czasu do czasu ten blog :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz