niedziela, 28 kwietnia 2013

Małe zmiany.

Cześć!
Chciałam Was poinformować (ze względu na to, że na pewno jesteście ślepi i nie zauważyliście), że zmieniłam nazwę bloga. Wcześniej nazywała się "Queen of books", a zmieniłam na "Z książką i filmem przez świat". Tamta nazwa była wymyślona na poczekaniu i od dłuższego czasu myślałam nad jej zmianą. W końcu zdecydowałam się na "Z książką i  filmem przez świat". Jeśli wykorzystałam nazwę, którą ktoś miał na blogu wcześniej niż ja - przepraszam. Nie zrobiłam tego umyślnie, może kiedyś byłam na takowym blogu i nazwa gdzieś mi zapadła w pamięci. Oprócz nazwy zmieniłam też szablon. Już od tych (przepraszam za wyrażenie) oczojebnych książek zaczynała mnie boleć głowa, więc zdecydowałam się na coś bardziej stonowanego. Mam nadzieję, że aktualny wygląd bloga się Wam podoba. Co o nim sądzicie?
Jak dotąd nie zrecenzowałam żadnego filmu, ale postanowiłam, że zmienię to. Od teraz od czasu do czasu pojawi się recenzja jakiegoś filmu. 

1 komentarz:

  1. Wygląd jest o wiele lepszy ;) A jeśli chodzi o nazwę, to obojętne jak brzmi. Taka też jest dobra. Czekam na pierwszą recenzję filmu :)

    OdpowiedzUsuń