wtorek, 22 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Hej! Teraz będzie trochę niecodzienny post, bo zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Karmelka♥ za co bardzo dziękuję.

1. Ile masz lat?
...naście, ale nie jest to ważne, bo "szczęśliwi nie liczą godzin i lat".
2. Co daje ci prowadzenie bloga?
Dzięki blogowaniu mogę podzielić się niektórymi, czasami zabawnymi, zdarzeniami z mojego życia oraz innymi ciekawymi rzeczami. No i mam dzięki temu frajdę, tak po prostu.
3. Kim chciałbyś/chciałabyś być w przyszłości?
Moim wielkim marzeniem jest zostać aktorką, jestem zafascynowana tym zawodem, lub architektem :D
4. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Jeśli chodzi o wygląd - włosy, a jeśli chodzi o cechy - chciałabym być bardziej przebojowa, bardziej opanowana.
5. Twoje największe marzenie?
Mam wiele marzeń, ale największe to: zostać aktorką, zwiedzić świat i mieć męża i gromadkę zdrowych dzieci ♥
6. Jaki kolor koszulki masz aktualnie na sobie?
Mam na sobie czarną bluzę :)
7. Jakie jest twoje hobby?
Hmm... lubię grać na gitarze (to, że średnio mi to wychodzi to szczegół), czasem coś narysuję i kocham, po prostu kocham książki :)
8. Lubisz czytać książki?
Jak już wyżej napisałam: kocham je i nie wyobrażam sobie życia bez czytania.
9. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka/najlepszy przyjaciel?
Moją najlepszą przyjaciółką jest Sylwia :*
10. Jaki kraj najbardziej chciałbyś/chciałabyś odwiedzić?
Trudny wybór... Chciałabym zwiedzić wiele krajów, ale chyba najbardziej Indie i Hiszpanię... No i Stany... Włochy, Portugalię, Egipt i Kenię też... Nie mogę się zdecydować, bo chciałabym zwiedzić wiele miejsc świata...

Nie nominuję nikogo, bo zrobiłam to już na moim drugim blogu pod adresem http://adres-mojego-bloga.blogspot.com/ Jeśli chcecie - wpadnijcie.

1 komentarz:

  1. Cześć !
    Zostałaś nominowana do Liebster Award ! Pytania znajdziesz na moim blogu : stronica009.blogspot.com w zakładce Liebster Award !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń