poniedziałek, 4 lutego 2013

Ogłoszenia parafialne.

Mam parę ogłoszeń, które muszę niezwłocznie przekazać.

1. Jak zapewne zauważyliście, zmieniłam szablon bloga. Tamten mi się nie podobał, więc zmieniłam. Chciałabym znać Waszą opinię na ten temat. Podoba Wam się? Czy zmienilibyście coś? Proszę dać znać w komentarzach.
2. A właśnie... Komentarze. Jeżeli w ogóle ktokolwiek to czyta, to bardzo prosiłabym komentować posty. Możecie też zachęcać do obserwowania innych i polecać tego bloga, bo gdy będzie większa ilość obserwatorów (tia... na razie mam 6, ale proszę, jeśli komuś się podoba niech zaobserwuje i komentuje) to zastanowię się nad jakąś rozdawajką :).
3. Wiecie, doszłam do wniosku, że za wysoko oceniam książki, dlatego dodam teraz schemat oceniania (taki sam jak na lubimyczytac.pl):
1/10 - beznadziejna
2/10 - bardzo słaba
3/10 - słaba
4/10 - może być
5/10 - przeciętna
6/10 - dobra
7/10 - bardzo dobra
8/10 - rewelacyjna
9/10 - wybitna
10/10 - arcydzieło
i będę się go trzymać. Teraz zmienię we wszystkich dodanych jak dotąd recenzjach, i będą to już ostateczne oceny.

To tyle ogłoszeń parafialnych! Niebawem, jutro lub pojutrze, pojawi się nowa recenzja!
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz