sobota, 2 lutego 2013

Liebster Blog Award #2

Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Tym razem przez Olę i Sisi Holmes. Dziękuję! ;)

Pytania od Oli:

1. Twój ulubiony cytat?
"Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna"
~ Napoleon Hill
2. Musisz wybrać 3 życzenia, które chciałabyś, aby się spełniły, co by to było?
Zostań aktorką, założyć rodzinę, mieć więcej życzeń :D
3. Twój ulubiony kolor?
Czarny, zielony, niebieski.
4. Twoje zainteresowania, pasje, hobby?
Czytanie książek, rysowanie, gra na gitarze...
5. Twoje postanowienia na 2013 rok?
Nie mam :)
6.Ty w 3 słowach?
Jestem jaka jestem...
7. O jakiej karierze w przyszłości marzysz?
Aktorstwo ♥
8. Twoje największe marzenie?
Dużo tego...
9. Czego w sobie nienawidzisz?
Włosów i tego, że przejmuję się opinią innych.
10. Najgłupsza rzecz jaką do tej pory zrobiłaś?
Prawie codziennie robię głupie rzeczy, także...
11. Najczęściej ubierasz się w...
Zależy od nastroju. Czasem rurki, czasem sukienki...

Pytania od Sisi Holmes:

1. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Patrz pytanie 4 od Oli :)
2. Wolisz psa czy kota?
To i to ma swój urok.
3. Ulubiony kolor?
Patrz pytanie 3 od Oli.
4. Twój ulubiony film?
Ojej... Trudny wybór, bo oglądam dość dużo filmów, ale bardzo podobał mi się np. "Trzy metry nad niebem" lub "Straszny film" :D
5. Lubisz słodycze?
Kocham ♥
6. Czemu zdecydowałaś się na założenie bloga?
Sama nie wiem... Tak po prostu, chciałam mieć.
7. HIP HOP czy Rock?
Zdecydowanie rock :)
8. Jaką rzecz zabrałbyś na bezludną wyspę?
Czarodziejską książkę, której treść się zmienia, gdy tego chcę...
9. Od jak dawna masz bloga? 
Od końca grudnia 2012.
10. Jaki masz styl ubierania?
Patrz pytanie 11 od Oli.
11. Rurki czy dresy.
Oczywiście rurki :)

Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz