piątek, 23 sierpnia 2013

Maciej Frączyk "Zezniania Niekrytego Krytyka"

Autor: Maciej Frączyk
Tytuł: "Zeznania Niekrytego Krytyka"
Wydawnictwo: Zielona sowa
Ilość stron: 134

Książka autorstwa znanego na polskim YT Macieja Frączyka, znanego jako Niekryty Krytyk filmik w formie papierowej. Mamy tu parę faktów z jego życia. Trochę pouczania młodych. Ogólnie to jest taka książka o niczym.

Nie miałam w planach tego czytać, ale stwierdziłam, że co mi szkodzi, skoro jest w bibliotece. I tym sposobem zdobyłam "Zeznania...", które okazały się po prostu nudne. Strasznie dużo tu gadania o tym jaka to jest dzisiejsza młodzież. Niby tam gada o dążeniu do celu itd., ale to jakoś do mnie nie trafiło. Cała ta treść była taka nijaka i irytująca.

Niekryty pisze bardzo, bardzo źle. Wiele nielogicznie skonstruowanych zdań "przyzozdobiło" tę pozycję. To był po prostu bezsensowny bełkot, który ani trochę mi się nie spodobał. Strasznie dużo tu było slangu internetowego, jego ironicznego poczucia humoru. Nie, po prostu do pisania to on się nie nadaje.

Ale za to szybko się to czyta. Ale nie dlatego, że to takie wciągające. To dlatego, że czcionka jest duża, a poza tym mnóstwo tutaj kodów do zeskanowania i obrazków, które chyba miały być śmieszne...

Ogólnie książka mi się nie podobała i nie polecam.

2/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz