niedziela, 31 marca 2013

I kwartał 2013 - podsumowanie

Cześć! To już trzeci post dzisiaj. Pojawiły się już dwie recenzje książek z ostatnich kilku dni, a teraz chciałabym zrobić małe podsumowanie I kwartału 2013 roku. Blog "Queen of books" założyłam w grudniu 2012, a teraz jest już 31.03. Blog obserwuje 6 osób. Szkoda, że nie ma Was więcej, ale lepsze to niż nic. Chciałabym prosić o komentarze i obserwacje.

I KWARTAŁ 2013
Przeczytane książki: 17
Ilość przeczytanych stron: 4833
Średnio 1 książka przeczytana w 5 dni.
Średnio 53 przeczytane strony dziennie.










Tak oto prezentują się książki przeze mnie przeczytane w te 3 miesiące. Za następne 3 postaram się mieć większą statystykę. Mam nadzieję, że ktoś korzysta z moich recenzji. Zachęcam jeszcze raz do komentowania i obserwowania.

2 komentarze:

  1. Woow. 17 książek w 3 miesiące - imponujące. ;) Ja również baardzo lubię czytać książki. Jestem można powiedzieć wręcz uzależniona. Raczej nie preferuję czytania książek wypożyczonych z biblioteki. Wszystkie kupuję w sklepie. Oczywiście zdarzają się totalne porażki, książki na których bardzo się zawiodłam. Ale mam nadzieję, że na te nieprzeczytane kiedyś znajdę czas i cierpliwość, by je dokończyć.
    Ja również mam plan (swoją drogą teraz na niego wpadłam), żeby zacząć recenzować książki. Tylko nie wiem czy mój wysiłek się opłaci. Czy będę miała czytelników, których to zainteresuje.
    Zaczęłam pisać jeden blog, ale.. Raczej nie mam go zamiaru dalej prowadzić. Zresztą.. blog to same obowiązki. Nie wiem czy podołam.
    Ale Tobie życzę powodzenia, cierpliwości do książek, które bywają momentami nudne oraz większej ilości czytelników. ;)
    Pozdrawiam, Sumi. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kupować, ale wpadłam na to dopiero niedawno i mam malutko książek. Ale staram się powiększać moje zbiory.
      A książki, podobnie jak Ty, czytam nałogowo.

      Usuń